You're faking a smile with the coffee to go

Första november. Ikväll har jag bjudit in mina fina vänner på kvällsfika. Äppelmuffins, te och trevliga samtal. En mysig avslutning på min lediga helg. Imorgon börjar en ny kurs, så nu är det nya tag som gäller. Jag kan inte säga att jag är jättetaggad, men det ska bli skönt med lite omväxling. Jag hade mer än gärna varit ledig i några dagar till, för att hitta tillbaka till motivationen. Men eftersom att det inte går så får jag göra det bästa åt situationen.

Gårdagen var riktigt lyckad. Fika på stan med mamma, syster, Sara och Häger på bästa espresso house, som äntligen har öppnat här i Västerås. På kvällen satt vi hemma hos mamma, pimplade vin, åt god middag, pratade tonårsminnen och annat livsviktigt. Vi elva tiden åkte vi upp till Skybar i Skrapan, drck drinkar och dansade till Bad day med Jonathan. En underbar kväll med mina fina vänner.

Nu ligger jag framför teven och slötittar på, På smällen, dricker grönt te och myser under täcket. Det ska jag fortsätta med en stund till, sedan ska jag hoppa in i duschen och fixa lite inför imorgon.



Kommentarer
Från; Frida

låter ju som en jättemysig kväll, både igår och idag. och vet du? jag var faktist i västerås igår och hälsade på en vän. trevligt:]

2009-11-01 / 23:11:58
URL: http://phbyfr.blogg.se/
Från; Johannas ordsamling

hjärtat

du kommer klara av den nya kursen utmärkt!



<3

2009-11-01 / 23:14:25
URL: http://ordsamling.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback