Cast your mind back to the days, when I pretend' I was OK

De senaste två dagarna har jag strosat omkring på Stockholms gator och varit kulturell. I torsdags åkte vi dit med svärföräldrarna, gick på restaurang, drack vin och gick på teater. My fair lady. Väldigt bra skådespelarinsatser, men helhetintrycket dalade på grund av det långtråkiga slutet. Mitten var bäst. Efter en lång dag somnade jag i bilen på vägen hem.


Efter många om och men, ekonomiska bekymmer med mera, så bestämde vi oss i sista minuten för att köpa biljetter till Placebo i alla fall. Så fredagskvällen spenderades framför en stor scen med mäktig musik på Anexet i Globen. Det var riktigt rockigt från början till slut.

Kommentarer
Från; Sara

Kul med Stockholm :) Finns ju mycket att göra här, fast vi har typ inte gjort nåt sen vi flyttade hit eftersom vi inte haft jobb båda två och sådär (ekonomiska bekymmer alltså :p) Men nu har vi, så till våren ska jag roa mig i min nya stad ordentligt. Missar fotomässan i helgen, det gör lite ont i mig.

Låter som du haft det bra i alla fall :) Kram!

2009-11-14 / 17:29:51
URL: http://sarasland.com
Från; Mickan

Grymt fin bild.

2009-11-15 / 00:47:17
URL: http://mickanflickans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback