Dagboksanteckningar

 

Dagens bästa. Kaffelatte och chokladskorpor i soffan. Efter en eftermiddagsföreläsning. Jag är inte så förtjust i sena dagar. Jag blir så trött och får ingenting gjort när jag kommer hem och jag har 2000 tecken till att skriva på min bokanalys. Det skulle vara så otroligt befriande om jag lyckades ta mig i kragen och skriva klart den ikväll, så att jag kan börja på lite andra uppgifter imorgon. Så med en till kopp kaffe och snabba fingrar över tangentbordet kan jag nog vara färdig innan Andra Avenyn börjar. Någon som har lite överskottenergi att skänka bort?


Kommentarer
Från; Frida

fina ord och ball bild, ja monki är underbart! älskar deras kläder:) fast jag får också åka en bit för att komma dit, cirka 40 minuter..

2009-09-29 / 20:17:23
URL: http://phbyfr.blogg.se/
Från; Ina

(Svar)

Hej Ida! :) Ja, det råkade visst bli en del kommentarer. Men jag kände att jag hade mycket jag ville berätta att jag tyckte (tycker) om. :) Och jag börjar gilla din blogg mer och mer märker jag. Gillar att läsa, stanna upp, tänka och sedan kanske läsa igen. Och titta på dina fina foton. Det ger mig någonting och det vill jag att du ska veta. :)



Du tillhör skaran som bloggar seriöst och det känns så välgjort och bra så att det blir riktigt givande. Det gillar jag! :) Och jag vill uppmuntra det allt jag kan, för det tycker jag är en riktigt bra blogg. :) Speciellt att du får mig att stanna upp och känna. Stanna upp och notera, ta in, fundera, tänka, känna, se. Du gör mig inspirerad helt enkelt! :D



Åh, tack för ditt utförliga svar på min fråga om objektivet. Det var riktigt intressant! :) Låter så spännande med fast brännvidd, längtar tills jag får möjlighet att utöka min kameraväska! :)



Slutligen vill jag bara tacka för din kommentar om att både text och bild var vackert i inlägget igår. Du kan du så därför värmer det extra :)



Kram!

2009-09-29 / 20:56:02
URL: http://www.schackrutig.se
Från; Johannas ordsamling

Åh, om jag hade skulle jag skänka bort massor. Men så länge kan jag skänka bort lite glädje över en blå, stickad tröja med renar på, för 45 kr på myrorna. Jag kan skänka bort lite lycka över att äta ost&kex, och se idol med en god vän. Jag kan skänka bort lite soff-fniss. Och hoppas att det kan ge lite, lite energi i alla fall.



(Vad är det du läser nu igen?!)



hjärta!

2009-09-29 / 23:36:44
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Från; Ctina

gillar bilden

2009-10-03 / 13:02:34
URL: http://ctiinaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback