Kvällspuss

Jag har saktat ner farten lite och nöjer mig med att läsa romaner om extensiella frågor till torsdagskvällarna. Ikväll diskuterade vi romanen rött och svart. De andra timmarna i almenackan är blanka. Jag försöker fylla dessa timmar med att göra saker som är bra för mig, men jag vet inte alltid vad det är. "Jag vet hur man flyr från den här planeten, men inte hur man stannar kvar..."

Tiden går alldeles för fort, nu är det bara nitton dagar kvar tills skolan börjar på helfart igen och jag vill verkligen hitta motivationen till studierna innan dess. Och allting annat. Nu ska vi bädda ner oss och titta på en film. Det har blivit en god vana innan läggdags. I förrgår såg vi en helt underbar film, 500 days of summer, hette den. Den fick mina läppar att le och vilja vara nykär hela livet. Ikväll ska jag njuta lite extra av din varma hud i faberuarikylan...

Kommentarer
Från; Anniken

Helt utrolig bra bilder du tar. Blir virkelig inspirert! :)

2010-02-04 / 22:50:01
URL: http://annikenjosephsen.blogg.no
Från; Ina

Vilken fin header du har nu! Gillar! :)



(Svar) Åh, tack så mycket <3

2010-02-05 / 14:38:21
URL: http://www.schackrutig.se
Från; Johannas ordsamling

mm, du verkar må bättre nu fina du!

det gör mig glad!

håll modet uppe, så kommer nog motivationen automatiskt!



500 days of summer är fantastisk. såg den ikväll, tredje gången jag såg den. man kan inte göra annat än att älska den!

har du sett Across the Universe?



hjärta!

2010-02-07 / 00:50:16
URL: http://ordsamling.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback