Allt ser ljusare ut

Det nya året har verkligen börjat bra. Över förväntan. Jag började med att beställa en personlig almenacka på nyårsdagen, det kan behövas för att strukturera upp dagarna lite bättre. Kvällarna har jag ägnat åt läsning, tedrickande och avkopplande soffmys. Igår var jag till friskis själv för första gången på ett medel mixpass på 75 minuter, gissa om jag var slut efteråt, nu efter juluppehållet? Igår hade vi en galen och mysig kväll hemma hos sandra och jesper. Idag har jag tagit tag i skolarbetet och kommit en bra bit på vägen. Det har verkligen varit en trevlig nyårshelg och jag är redo för årets första vecka med allt vad det innebär...

Godnatt

Kommentarer
Från; Frida

lät som en himla bra start på året, måste också komma igång med träningen nu igen nu efter jul känner jag. kram:]

2010-01-04 / 12:13:47
URL: http://phbyfr.blogg.se/
Från; Jenny Eriksson

Låter bra det! Alltid härligt när året börjar bra :)

2010-01-06 / 23:11:10
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback