Spela en sång för oss, för gamla tiders skull




En plats i solen
har spelats i lp-spelaren under morgonen. Jag gillar känslan, av allt gammalt. Igår kväll satt vi uppe halva natten och spelade ett Monopol från femtiotalet och gissa vem som fick revansch? Nu har vi precis ätit pannkakor till lunch och nu funderar jag på nästa steg. Jag tror vädergudarna försöker tala om för mig att det är en perfekt pluggdag idag. Mulet. Men jag vet inte. Jag känner mig handlingsförlamad så fort jag tänker på det. Jag önskar mig en gnutta själdisciplin och ett bättre läshuvud, tack. Ja, vi får väl se om jag får någonting gjort, helt enkelt.

Kommentarer
Från; Jonta

Jag var tvungen att skriva nått. Du kunde ju inte ha noll kommentarer här :P

2010-08-11 / 23:07:33
URL: http://medijoker.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback