2010-09-30

Imorgon är det fredag igen och jag har knappt gått ut på hela veckan. Jag är trött på att vara förkyld och instängd i lägenheten. Tiden går så sjukt fort. Jag ser solen gå upp och ner. Upp och ner. Jag hinner knappt blinka. Imorgon vid midnatt ska min chick-lit-uppgift vara färdig, jag har skrivit en hel del idag, så förhoppningsvis hinner jag skriva färdigt det sista imorgon. Tack och lov för huvudvärkstabletter. Nu är jag helt slut...

Idag är det precis en vecka kvar tills min familj kommer på besök. Jag hoppas att allt har ordnat upp sig med protester/strejk och liknande här i Spanien då (flygen var nämligen inställda igår). Men det såg bättre ut idag, butikerna har varit öppna och sophämtarna har jobbat. Så det borde vara lugnt. Jag hoppas dessutom på att jag hinner få mina csn-pengar tills dess och att vi båda är friska...

Det känns som att jag inte har någonting att berätta så jag sätter punkt där.
På återseende
.

Kommentarer
Från; langtaefterliv

Vart i Spanien bor du? Jag älskar det landet! Framförallt Madrid med sina underbara konstmuséer. Krya på dig!

2010-10-01 / 07:07:17
URL: http://langtaefterliv.blogg.se/
Från; Johannas ordsamling

Visst är det så, att när man är någonstans där man inte helt och hållet känner vardagen ännu - då bara rusar dagarna förbi. Jag blir lite rädd för det, känns som att veckorna försvinner så väldigt, väldigt snabbt...



Mysigt med familjebesök! <3

2010-10-01 / 14:14:44
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Från; n.

re: åh barcelona. vad spännande det lät?

förstår att du gillar det. det syns på din blogg. du är begåvad!!

2010-10-01 / 17:44:10
URL: http://alltfinnskvar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback