Time to start living a true bohemian lifestyle



Idag har jag sovit till klockan tre, suttit på en musikaffär hela eftrmiddagen och lyssnat på när Jonathan provat olika gitarrer och agerat smakråd efter utseende. Det blev en väldigt fin akustisk sak, så nu ska jag också försöka lära mig spela (om jag kan, jag har aldrig varit särskilt musikalisk). Ätit wok från ett nytt ställe, men konstaterat att det gamla är bättre, upptäckt att vi bara har 2000 kronor kvar att leva på den här månaden och insett att jag verkligen måste plugga hårt kommande vecka för att samla ihop missade högskolepoäng.

Vi hade egentligen tänkt gå på bio ikväll men vi struntade i det. Istället knöt vi på oss joggingskorna och sprang längst Diagonal. Nu har vi precis ätit vattenmelon och jag antar att jag kommer att få lyssna på Jonathans klinkande hela kvällen. Så jag får väl helt enkelt försöka sysselsätta mig med någonting annat. Vilket inte blir särskilt svårt...

Kommentarer
Från; Frida

fin bild!

2010-09-05 / 00:59:11
URL: http://phbyfr.blogg.se/
Från; Frida

tack! jo det är nog precis så det är, insåg ju igår att det var rätt kul att fota natur, så har nog bara glidit ifrån det :) men nu fick jag också som massa nya ideer!

2010-09-05 / 11:59:19
URL: http://phbyfr.blogg.se/
Från; sofia

jag är alltid så dålig på att kommentera här inne. allt du gör är så fint!



svar: tusentusentusen tack! jag blir så himla glad (även om jag är dålig på att ... eh svara. alltså, att få det låta som att jag uppskattar det. nu bara jag trasslar in mig. hehe, men jag blir glad iallafall. puss!

2010-09-05 / 13:13:17
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback