Söndagsvisan

Utkast; 2011, 02, 06, 01:02

Det här är mina första rader från nya sovrummet. Jag dricker vaniljte och känner mig ovanligt lugn. Men jag känner mig fortfarande inte riktigt hemma här. Jag har svårt att somna om nätterna. Så timmen brukar bli sen innan jag stänger ögonlocken. Jag önskar att jag hade lite av den där nattliga kreativiteten kvar. Men den verkar vara försvunnen.

 

Utkast; 2011, 02, 06, 11:11

Efter det vände vi upp och ner på hela sängen efter en kliattack och bytte lakan, sen höll du min hand tills jag somnade. Nu har vi precis ätit en stor söndagsfrukost och solen är på väg in genom fönstren i vardagsrummet. Jag tror vi ska ta oss ut i joggingkläder och springa ett varv i Parc Güell och efter det står storstädning på schemat. Om ni har tur kanske det dyker upp lite bilder på lägenheten senare. Om allt går som planerat, det vill säga...


Kommentarer
Från; Sofia

Du har ett sånt sätt med ord. Även om det handlar om vanliga saker så är det ändå.. Jag vet inte.. Känsla..



Jag och min mamma ska ta en weekend i en fin stad som heter Barcelona lite längre fram i vår. Jag är pepp som bara den. Speciellt efter att ha följt din blogg och sett bilder och så. Är det något vi absolut inte får missa? Finns det något genuint och oturistigt café vi bara måste gå på? Tips om din fina stad?



Kram!

2011-02-06 / 14:59:00
URL: http://sofosia.blogg.se/
Från; Jasmine

Åh, vilket berörande inlägg. Du skriver ju så bra.



Hoppas att du snart känner dig hemma i nya lägenheten. Jag vet hur jobbigt det är, att inte känna sig hemma där man bör känna sig hemma.

Fortsätt att skriva, du är helt otrolig. <3



Kram

2011-02-11 / 15:15:43
URL: http://rosanatt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback