Wanna reach the sun before I get old



Vi har släkt ner och tänt mysbelysningen. Teångorna sprider sig i lägenheten och bredvid mig står ett fat med mango. Idag har jag trollat bort första uppgiften i barn- och ungdomslitteratur. Jag satt uppe tills ögonen sved igår, men konstigt nog så gjorde det ingenting. För första gången på flera år känner jag mig motiverad. Jag kanske äntligen har ett mål med mina studier. Trots allt.

Efter en natt med storm och mardrömmar har jag inte varit världens kryaste idag. Men det viktigaste är avklarat och det får duga så länge. Vi hann med en uppfriskande kvällspromenad också och nu tittar jag igenom några mappar med bortglömda bilder. För att hitta tillbaka till glöden. Imorgon hoppas jag på utvilade ögon. Jag har förlorat allt för många timmar den senaste tiden. Det är dags för förändring, jag vill inte förlora mig själv igen.

Kommentarer
Från; frida

Hej! Har en fototävling just nu på min blogg, och skulle vara jättekul om du ville vara med! :) Temat är Porträtt. Ha det bra!

2011-02-23 / 11:33:28
URL: http://barafriidas.blogg.se/
Från; Benedikte Refstie

ah, elsker det øverste bildet! Det var kjempefint

2011-03-07 / 20:29:33
URL: http://www.bindestrek.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback