Lördag klockan 17.17



Jag vaknade i ett ljust sovrum imorse, efter en natt med konstant spöregn och åska. Efter frukosten promenerade vi bort till den gamla lägenheten och städade. Nu är det nästan färdigt. Det ska bli så skönt att lämna tillbaka nycklarna på måndag och få tillbaka depositionen. Egentligen var det tänkt att vi skulle gå på Mallorkinsk fest på ett av torgen här i Grácia ikväll, men eftersom att regnet envisades med att komma tillbaka blir det nog en hemmakväll i soffan istället. Men först ska vi ta och laga en stor portion linssoppa för våra sista pengar. Om man ändå hade råd att köpa lite kex och getost till. Men så roligt ska vi inte ha det. Tyvärr.


Update:
Det ser ut att bli Mallorcafest ikväll ändå. Kul.

Kommentarer
Från; Linda

<3

2011-01-30 / 15:46:49
URL: http://kameralins.blogg.se/
Från; Martina

Mallorcafest låter ju kalaskul!



Jag kan tänka mig det, lite skillnad mot mjölk+oboypulver som man är van vid. Fast det där var godare, dricka var ju dock lite svårt så jag åt min med sked;)



Bra ide! Skönt att det känns bättre nu. Ha en fin vecka!

2011-01-31 / 14:01:21
URL: http://mistermartina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback