Jag kommer att sakna havet och den svala vinden.



Jag kommer att sakna...

- Friheten och känslan av att inte äga någonting.
- Att kunna gå ut och dricka en flaska vin på en bar mitt i veckan.
- Caféerna, kaffet, myskänslan.
- Känslan av att befinna sig långt hemifrån.
- De planlösa promenaderna utan destinationer.
- Att kunna dricka öl på torget.
- Alla fina byggnader och närheten till havet.
- Strandpromenaden.
- Alla mysiga parker.
- Grácia och alla mysiga barer, gränder, torgen, bagerierna och fruktaffärna.
- Och sist men inte minst alla fina vänner som jag fått uppleva den här fina tiden tillsammans med.

Barcelona är verkligen en plats som är svår att slita sig ifrån. Men jag är redo för att vända blad. Bara 12 dagar kvar nu...

Kommentarer
Från; Lara

Åh...

2011-07-13 / 22:50:34
URL: http://laramalin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback