En tomhet som kvarstår



Jag borde skriva. Uppdatera frekvent. Använda orden. Uttrycka mig. För det finns nog ganska mycket att skriva om egentligen. Men jag känner mig tom. Tom inför livet. Tom inför kreativiteten. Tom. Tom. Tom. Jag vill inte slösa all min energi på att skriva om känslostormar och ångestdagar i sängen. Men det kanske är det som behövs, för att jag ska hitta tillbaka till mig själv och livet. För att jag ska sluta hata mig själv och allt jag gör.

(Ps. Min älskling har brottats med stilmallar och html-koder hela kvällen. Om ni är intresserade så hittar ni honom här. Han har nämligen lovat att börja blogga mer frekvent. Ds.)

Kommentarer
Från; sofia

helt sjukt snygg bild.



sv: tack så mycket!

2011-05-25 / 15:10:03
URL: http://sofiaelisabet.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback