Om mig



Ni kan kalla mig Ida. Det här är mitt kärleksbrev. Min historia. Mina ord. Min vardag blandat med personliga fotografier. Jag är tjugotvå år, bor någonstans i mellan Sverige (Västerås) och har en passion för att skriva. Olyckligtvis har mina fingrar hållt sig borta från pennan alldeles för länge nu. Detta är ett försök till att hitta tillbaka till den passionen, att uttrycka sig i ord. Jag gillar även att förfina min vardag med vackra fotografier. Det bästa jag vet är att promenera runt med kameran runt halsen och andas in världen genom kameralinsen.

Annars lever jag tillsammans med min vackra pojkvän och studerar Textdesign på högskolan. Trivs bäst gör jag när jag lyckas skriva den perfekta textraden, får pussar i pannan, fångar ett riktigt snyggt motiv eller vaknar tidigt på morgonen utan måsten och ute på en mysig höstpromenad när löven är sådär förtrollande, färgsprakande. Det här är mitt liv, en mental berg- och dalbana,

välkommna.




kontakt: [email protected]

(jag tittar inte mejlen så ofta, så om du vill ha svar snabbt skicka hellre en kommentar)

Kommentarer
Från; Fridasfoton

den här, nya bloggen, är ju för bedårande. så tilltalande och något man fastnar i. en bra ny start. dessutom gillar jag den här texten. hoppas allt fortsätter bra och jag ska följa dej ida:)

2009-08-10 / 11:48:03
URL: http://fridasfoton.blogg.se/
Från; Johanna

fin bloggidé, tror den kommer bli fantastisk. och jag ser fram emot fina ord och fotografier! lägger till dig på bloglovin genast!



tack, jag hoppas också på att jag hittar den snart. saknar att ha inspiration...



kram!

2009-08-10 / 22:59:55
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Från; PhotoByTherese

Jag premmar på dig, så som mina 2 vänner, som jag tipsade om din blogg :D

2009-08-12 / 13:13:32
URL: http://photobytherese.blogg.se/
Från; Anja o pappa

Älskar att titta på din blogg, saknar er jättemycket. Hälsa Linnea och Matilda, fin bild på dom. Kram Anja o pappa

2009-08-25 / 18:48:16
Från; EMMEE

din blogg ser jätte konstig ut på framsidan :S..

2009-09-07 / 21:16:15
URL: http://emmee.blogg.se/
Från; J

Hej Ida,



Det finns en man jag tänker på sedan många år. Han finns kvar i systemet. I kärleksfilmer gör de gester, men jag är ingen regissör.



Vad är din uppfattning, kan jag skriva ett brev, kanske kärleksbrev till en man? Och bortsett från första frågan som i sig är inget, vad är ett kärleksbrev? Vad kan jag skriva? För vad vill man läsa? Ska kärleksbrev postas?



Jag önskar dina filosofier kring ämnet om kärleksbrev. Speciellt dem till förfallen kärlek. Skall förfallen kärlek ageras på och vad kan vara faktorer för de olika valen av att behålla på insidan i minnesbiblioteket eller något, kanske något gott?



Jag tycker om ditt språk och ser fram emot din replik.



J

2010-08-08 / 17:53:18
Från; Anonym

oi, for et utrolig fint sted på internettet.

2010-10-12 / 19:02:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback