Jag tycker om

 

- Vackra höstdagar

 

- Förfina världen med hjälp av kameran

 

- Skriva fina textrader

 

- Jonathan, jag gillar att göra allt med dig, fota, promenera, disskutera, mysa, baka och mysket mycket mer. Du är helt enkelt bäst.

 

- Att läsa böcker och försvinna i en annan värld en stund

 

- Att ligga under en filt i soffan när regnet smttrar mot rutan omgiven av temuggar, tända ljus och stämmningsfull musik. Eller det gillar jag nästan jämt, det behöver inte regna, men det är mer stämmningsfullt på hösten.

 

- Promenader som rensar tankarna. Sommarnattspromenader och höstpromenader är finast.

 

- Kvällsfika med te eller kaffe och hemmabakta skorpor eller annat gott

 

- Att baka och bjuda in nära och kära på en fika

 

- Att dricka vin, äta middag och filosofera med mina fina vänner på lördagskvällarna

 

- Att vakna upp bredvid Jonathan dagar som vi båda är lediga på utan måsten, så vi bara kan ligga kavr hur länge som helst och ta dagen som den kommer.

 

- Dagar då jag är nöjd med mig själv och mitt liv flyter på som jag vill

 

- Att vara hemma hos mamma och känna mig trygg hos familjen

 

- Jonathans fina röst och gitarrspel

 

- Vackra sommardagar

 

-Att resa och se världen

 

- När det går bra i skolan och det känns som att jag valt rätt utbildning

 

 

Skriv gärna några rader om vad du tycker om!


Kommentarer
Från; Linda

Jag som dig, tycker om att läsa böcker och kliva ur min egna värld och in i en annan.

Jag tycker om att ligga under en filt i soffan om kvällarna med min hund vid fötterna och en kopp the i handen. Ljus tända och en bra film, alternativ ljuv musik.

Jag tycker om att lägga tid på pappa-dotter-dagar och bara få vara pappas flicka.

Jag tycker om att äta god mat och umgås med nära och kära.

Jag tycker om att vistas bland människor som uppskattar mig.

Jag tycker om höstens alla färger och former.

Jag tycker om att spegla livet i text och bild. Föreviga minnen och känslor

Jag tycker om att bara få vara nära, och även ensam.

2009-11-03 / 13:54:34
URL: http://skriftform.blogg.se/
Från; sannaa

Precis allt det där! Helt fantastiskt underbart. Tänkte idag att jag verkligen älskar hösten.

Man kan ta det lugnt, njuta, man (jag) uppskattar min pojkvän extra - han är så bra! Så fina färger, att få ta på sig stora, mysiga, stickade kläder. Alla fina motiv att anfalla med kameran.. Man kan fortsätta i evigheter!

2009-11-03 / 15:57:45
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Från; frida

Jag tycker om att läsa din blogg! :)

& massa mer såklart.

2009-11-03 / 16:29:20
URL: http://ffridaddahlin.blogg.se/
Från; EmmaConstance

Åh, vad mycket av det där som stämde in på mig också :) Jag ska nog göra ett sånt här blogginlägg jag också, om det är okej :)

2009-11-03 / 16:45:16
URL: http://emmaconstance.webblogg.se/
Från; Uh-huh-me.com

Vilket inspirerande inlägg. Jag ska nog ta och göra mig en sån lista i bloggen någon dag =) bra att påminna sig själv om allt det härliga i livet!

2009-11-03 / 19:28:04
URL: http://uh-huh-me.com
Från; Johannas ordsamling

Jag tycker om att sitta med filtar virade omkring mig, och se solen gå upp om våren, just när det börjar vara plusgrader.



Jag tycker om att sitta i min soffa med en god vän, varsin kopp te och bara samtala om allt och inget. (vin funkar också bra)



Och just nu, tycker jag om livet. Jag har insett att trots motgångar så är livet bra fantastiskt, och att vara glad är det underbaraste som finns!



hjärta!

2009-11-03 / 22:57:49
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Från; CAROLINA FAGERKULL PHOTOGRAPHY

Kul att läsa:)

Mycket vacker bild.

2009-11-08 / 13:58:16
URL: http://cnarki.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback