En lyckad torsdag

Mysbyxorna är pådragna, håret uppsatt och mjölken till kaffet är skummat. Nu ska jag bädda ner mig under två nya ikeafiltar, tända värmeljus, äta en chokladbit och dricka en kaffelatte för att piggna till lite. Kvällen måste jag ägna åt att skriva klart affisch-motiveringen tills imorgon. Mysstämmning plus plugg kan nog vara en ganska bra kombination. Idag är det helt enkelt en väldigt bra dag.

 

Jag har lämnat in och redovisat utprovningen av min lättlästa text plus själva texten. Jag har fått ny energi. Jag har lagat potatis och purjulökssoppa och överraskat Jonathan med lunch när han vaknade. Jag har fått ett par nya Converse-skor med posten. Beställde på nätet från kina, 260 kr inklusive frakt. Jag har promenerat bland löv och fotat lite. Jag har köpt två oversize-toppar på Gina Tricot. Jag hittade ett par superdupersnygga kängor med snörning på barnavdelningen i storlek 35. Jag har fått ett par strumpbyxor av syster och hon har fått ett par Converse av mig i försenad 20 års present. Jag känner mig faktiskt lite lycklig idag...


Kommentarer
Från; Sara

Oh, det låter riktigt härligt med både energi och lycka! Hoppas att din helg fortsätter så! Stor kram!

2009-10-23 / 06:28:41
URL: http://sarasland.com
Från; Frida

låter lyckligt och mysigt, fina bilder! :)

2009-10-24 / 00:10:41
URL: http://phbyfr.blogg.se/
Från; Johannas ordsamling

åh

vad var det för hemsida du beställde dem ifrån? lät ju billigt och hur bra som helst!



du är supersöt,

vet du det? jättefina bilder!



hjärta

2009-10-24 / 23:02:55
URL: http://ordsamling.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback