Släktkalas

Mina ögon känns väldigt hängiga. Jag har suttit framför Indesign i några timmar och fixat det sista med affischen. Fick en hel del bra tips och så i fredags på delredovisningen som var väldigt givande på alla sätt och vis. Det är svårt att bli helt nöjd, men nu är det bättre än innan i alla fall. Nu ska jag bara skriva klart motiveringarna också och fortsätta med alla andra uppgifter. Det går lite trögt just nu faktiskt. Men imorgon börjar en ny vecka med nya tag. Det är bara att kämpa på...

 

Idag har det varit en fin dag. Släkten har varit här och grattat mig och jag bjöd på cheescake och kladdkaka. Det blev riktigt lyckat faktiskt. När alla hade åkt hem gick jag och Jonathan och åt på Spicy Hot som avslutning. Nu ska jag försöka varva ner en stund innan läggdags.


Kommentarer
Från; Johannas ordsamling

mm, det där såg mer än gott ut. och jag önskar jag var en i din släkt - så att jag hade fått njuta av kalaset...



hur mår du fina du?



hjärta!

2009-10-19 / 19:53:24
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Från; Frida

mysig bild, det ser ju inte alls gott ut.. :)

2009-10-19 / 19:55:18
URL: http://phbyfr.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback