Måndagsresumé

Jag har varit ganska tyst de senaste dagarna. Bristande inspiration (till den virituella världen). Livet utanför känns just nu mer prioriterat. Men krativiteten kommer nog tillbaka snart. Jag brukar hitta den, när jag tar tid till att leta. Just nu tar jag dagen som den kommer, det känns bäst så. Om jag har lust att leta kretivitet så kan jag gott och väl göra det. Jag tänkte inte skriva ett typiskt idag-har-jag-inlägg, men jag tycker om att skriva ner vad jag gör, för att senare i livet kunna titta tillbaka. Jag gillar att gå tillbaka i tiden.

Veckans sämsta: måndag morgon. Enligt horoskopet. Skrämmande rätt. Jag mådde inte alls särskilt bra imorse, illamående, magont och yrsel, men trots det tog jag mig iväg till tåget och skolan. Brukar bli bäst så. Men när vi väl kommer fram, får vi beskedet; inställd lektion. Men skönt var väl det, jag försöker se de positiva i livet nu. Jag kom ju åtminstone upp på morgonen. När jag kom tillbaka cyklade jag hem till mamma och spenderade större delen av dagen där. Vi drack kaffe tillsammans, pratade om allt möjligt, satt på balkongen i solsknet och i regnet, jag har läst bok och fikat lite blåbärspaj. Från fem-tiden och framåt har jag promenerat femman, duschat, fixat lite här hemma och just nu ligger jag och väntar på andra avsnittet av Överlevarna. Spännande.

Kommentarer
Från; M

Det lät inte som en bra start, inställd lektion. Jag hade gått i taket om jag hade mötts av det beskedet. Kan bero på att jag har en 'lång' resväg. Men du har en poäng, bättre och försöka se det positiva. Låter som du haft en bra dag iaf :)

2009-09-07 / 21:25:27
URL: http://malincatrin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback