I väntan på maj



Förra året den här dagen kunde jag använda min gladiatorsandaler för första gången. Barfota. Jag drömde att alla rosa blommor slog ut under några timmar och jag sprang runt och fotade så mycket, för jag trodde att de skulle försvinna igen. Men än så länge är knopparna långt ifrån att slå ut. Vi har inte ens ätit årets första kulglass. Och jackorna vill man heslt av allt inte ta av sig riktigt än. Men snart är maj här...

Idag fyller farfar år, så vi ska åka dit när Matilda sluta skolan och gratta honom. Grattis farfar. Hoppas det är tilräckligt varmt för att sitta ute på deras altan och fika åtminstone. Som vi brukar göra varje år.

Kommentarer
Från; Sara

Åh, vilken underbar bild Ida! Du är grym!

2010-04-27 / 18:05:33
URL: http://sarasland.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback