Tusen tack

Hur ska jag någonsin kunna tacka er? Minna tankar har snurrat runt som en virvelvind den senaste veckan och tvivlet kastade omkull mig utan förvarning, som en blixt från klar himmel. Hur kunde jag glömma vilka fantastiskt fina människor det är som tittar in här varje dag? Hur kunde jag låta era fina ord gå förbi mig?

Det förblir en gåta...

Nu börjar jag om igen. På mitt sätt. Helt plötsligt så vet jag varför jag skriver här igen. På ett sätt har jag nog alltid vetat det, men jag tappade andan där ett tag. Ni vet hur det kan bli.

Nu har jag precis druckit upp mitt morgonkaffe. Här hänger det åska i luften och jag väntar på ett rejält regnoväder till eftermiddagen. Ny luft skulle verkligen behövas. Idag ska jag läsa de resterande 200 sidorna i, En shopaholics bekännelser (som faktsikt inte är sådär pinsam och larvig som jag hade förväntat mig).


Kommentarer
Från; Linda

Du är helt magisk fina Ida. Jag älskar dina bilder och texterna blir som pricken över i:et.



Jag måste erkänna att jag är dödligt avundsjuk på miljöombytet. Kanske saknar man det mest bara för att möjligheterna är begränsade inom en tid. Till våren planerar jag att göra några weekendresor för att stilla det värsta pillrandet. Det borde gå.

2010-08-19 / 15:23:45
URL: http://kameralins.blogg.se/
Från; Milla

du er min drømmeverden, mitt fabelaktige og fantastiske univers. tusen takk til DEG.

2010-08-19 / 15:31:20
URL: http://heroesandme.com/
Från; E

Vi uppskattar dig och dina ord och bilder.



(lösen och användarnamn;hej)

2010-08-19 / 17:19:02
URL: http://januarihjertat.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback