I live and I learn


Vi har precis ätit potatis och purjolökssoppa och om en timme är det dags att bege sig till katalanskakursen. Tidigare idag har jag studerat kulturkrockar, druckit kaffe, fikat chokladcrossiant och strosat omkring i välkända kvarter.


Där tog det stopp. Varningssignalerna började blinka i mitt huvud och tala om för mig att det här är inte vad du vill skriva om. Egentligen. Vardagsrapporter om fika och purjolökssoppa, kanske inte är så intressant att läsa om, eller hur?

Jag hade inte tänk följa trettiodagars trenden, jag vet inte ens om det är min grej att skriva ämnesbaserade blogginlägg. Men just nu har jag ingen aning om vad jag vill skriva om eller dela med mig av. Jag vet inte varför det här har blivit så svårt för mig. Finns det någonting särskilt ni skulle vilja läsa om, säg gärna till. Så får vi se om min skrivkramp, ger med sig snart, eller inte.

Kommentarer
Från; Emma

Jag skulle gärna ta del av lite Barcelonatips, håller på och planerar en liten trip till våren nämligen. :) Men purjolökssoppa funkar fint det med, så länge det finns en fin bild att titta på också. ;)

2010-12-15 / 20:05:11
URL: http://pipmugg.wordpress.com
Från; sofia

the cardigansz <3

2010-12-15 / 21:33:14
URL: http://implode.blogg.se/
Från; Skywalker.

dina synpunkter olika saker. kärlek, drömmar. liv efter döden? jag vet inte c:

2010-12-26 / 17:11:35
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback