Damn, why can't I be happy?



Efter två glas öl är det lätt att säga; fan vad lycklig jag är, varför kan inte jag få vara glad? För mina bekymmer är egentligen en världslig sak om man jämför det med hur mycket jag har som gör mig lycklig. Till att börja med så har jag världens bästa pojkvän, vi har ett väldigt speciellt band till varandra, som jag värderar väldigt högt. För det andra så har jag väldigt fina vänner, både här i Barcelona, hemma i Västerås och på andra orter i Sverige. För det tredje så är jag väldigt nöjd med mig själv och min kropp just nu, jag har tappat några kilon och blivit vegetarian, vilket min kropp verkar må väldigt bra av. För det fjärde så bor jag i Barcelona och trivs väldigt bra med det med, även om jag saknar naturen ibland och trots att jag inte är så mycket av en stadsmänniska har jag verkligen fattat tycke för den här staden. För det femte är jag fri och kan göra vad jag vill med livet. Jag trivs med mina intressen även om jag kan känna att de ställer lite väl höga krav på mig ibland. Men ändå lyckas alla de där små, äckliga tankarna dra ner mig under ytan, hela tiden.

Kommentarer
Från; Carro - C.LUNDSTROM

Men wow. Vad jag har missat, när flyttade du till Barcelona? Vad gör du där? Kram!

2010-12-21 / 01:39:45
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Från; Aryam!

Gud vad jag älskar din fotografi!!!

Duktigt:D

2010-12-27 / 22:29:25
URL: http://aryam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback