Ett virrvarr av känslor och stress


Jag har haft några jobbiga dagar. Det är inte lätt att vara ledsen och göra tidningsdesign samtidigt. Men igår skickade jag in uppgiften i sista minuten efter 6 timmar framför datorn. Det får gå som det går. Idag skulle jag egentligen ha redovisat, men jag ställde in det. Stressen och pressen har kommit till en nivå som jag inte riktigt kan hantera. Men jag är glad för att jag lyckades hinna klart med uppgiften i tid. Det är mer än vad jag trodde att jag skulle klara av.

Nu ligger jag med datorn i sängen och myser. Med Winnerbäck och det sista teet. Jonathan kom med frukost på sängen imorse innan han gick iväg till vuc för att disskutera kommande studier. Snart ska jag ta mig upp på benen, klä på mig någonting och borsta ut tovorna ur håret. Idag måste jag göra bokdesign...


uppgifterna tar verkligen aldrig slut...

Kommentarer
Från; Linda

När du står vid mål kan du se tillbaka på både med och motgångar, klappa dig på axeln och säga - Jag är bra.



Bilden är ljuvlig och beskriver så mycket.

2010-01-12 / 14:15:35
Från; Johannas ordsamling

Jag tror att du kommer klara det här utmärkt, och när uppgifterna är slut - då kommer du känna dig Så stolt över att du klarade dig genom dem! Jag tror på dig fina du, önskar jag kunde skänka någon tröst mot din ledsamhet - men kan i alla fall säga, att jag hoppas Det blir bättre!



Hjärtpuss!

2010-01-12 / 15:50:50
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Från; Frida

halvt jobbigt det lät med de dära uppgifterna, men med frukost på sängen lät himla mysigt. och bilden också, vackert:)

2010-01-12 / 20:24:30
URL: http://phbyfr.blogg.se/
Från; Ina

Bilden är fantastisk! Du har verkligen lyckats med den. Den innehåller massor med saker på en gång.



Lycka till med uppgifterna! Du fixar det! :)

2010-01-30 / 11:49:46
URL: http://www.schackrutig.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback