Det här är Sverige, snälla gråt när ingen ser

Det har snöat hela dagen. Från det att jag drog upp persiennerna till det att jag drog ner dem. Jag blir så deprimerad av all snö och blytunga, gråa moln. Så jag har legat inne hela dagen. Druckit citronte, ätit mannagrynsgröt, tittat på en gammal film, bevakat mina auktioner på Ebay, söndagsfikat lite och just nu står Johan Falk på i bakgrunden. Jag är trött och rastlös på samma gång. Jag behöver energi. I form av solsken och plusgrader. Annars har jag svårt att överleva.

Kommentarer
Från; Frida

är så himlahimla trött på all snö nu, usch!

2010-03-23 / 18:39:22
URL: http://astridfrida.bubbleroom.se
Från; Jossi

sv: haha, oj så länge sen! hur kommer det sig att du inte fortsatt i den? :) men tkr jag helt klart du ska göra för som du också säger, spännande är den, speciellt i slutet, har du kommit långt i den? kram!

2010-03-23 / 18:47:22
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback