Vardagsbetraktelser

Verkligheten har hunnit ikapp mig. Men jag njuter av att bocka av saker på listan, promenera långa promenader och försöker förstå mig på livet. Lägenheten har blivit besiktigad och nu börjar det droppa in nyfnikna lägenhetstittare. Jag känner en enorm lättnad för varje dag som går. Vi har bara ett mål i sikte just nu. Barcelona. Idag ägnar jag mit åt essä-skrivande, blandat med promenader, matlagning och fikapauser. Snart blir det laxsallad. Annars har jag slut på bilder och jag vet inte när jag och kameran kommer få tid till varandra igen. Förhoppningsvis snart. Imorgon ska jag och Sara ha tjejdag. Det kommer bli perfekt. Vi hörs snart.

Kommentarer
Från; Frida

låter toppen, fina du!

2010-05-14 / 22:50:49
URL: http://phbyfr.blogg.se/
Från; Josefine

Kära du, lägg inte för mycket tid på att förstå, lev det istället. Kram

2010-05-15 / 22:29:29
URL: http://josefinesfoton.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback