Dots...

Det känns tomt. På både gott och ont. En omtumlande vecka har passerat. Många intryck, många viljor och många fina dagar. Och lite kaos på slutet. Men fint...

Jag har inte velat finnas till i den virituella världen. Ibland vill jag inte finnas till i någon värld över huvud taget. Men nu vill jag komma tillbaka...

Nu försöker vi hitta tillbaka till ensamheten och lugnet. Till allt det där som är vårt. Wok i sängen, spontanitet, hemmamiddagar, promenader, sovmornar, Jonathans gitarr som bakgrundsljud, pluggtimmar, språket och allt annat. Vi försöker kicka igång där vi pausade...

Hösten kom. På en vecka. Nu värmer jag mina frusna händer ovanför lite värmeljus och dricker ett glas Sangria. Och fick svar på ett sms. Det blir ett glas ute ikväll...

När vi kommer hem ska jag sova med en filt i påslakanet. Det är efterlängtat. Och imorgon vaknar jag som tjugotreåring...

Kommentarer
Från; Josefine

Du är alltid välkommen tillbaka. Kram <3

2010-10-16 / 12:41:29
URL: http://josefinesfoton.wordpress.com
Från; sandra

grattis på din dag! hoppas den blir riktigt fin. vide hälsar också, han tycker att ni kan komma tillbaka snart så att han får träffa er. (jodå det är sant, han sa det till mig.) ät lite tårta åt mig också! krampusshej!

2010-10-16 / 14:42:27
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback