Där ute finns en värld av långa nätter



Det finns så mycket vackert i livet
men ibland rasar ja
g samman
jag tror att livet kan vara för stort för mig ibland
att vissa saker händer lite väl snabbt.

Jag är inte ledsen längre
men ibland kommer alla känsl
or på en och samma gång
det är bara jag, sådan jag är
jag har lärt mig leva med åren
och stunderna är inte längre lika långvariga
det går framåt hela tiden
jag har lärt mig mycket om mig själv
.

Jag kommer nog alltid förbli densamma
var på jorden jag än befinner mig
jag älskar livet här, det är bra för mig
jag känner mig mer levande
men det betyder inte att jag inte kan fastna
i negativa tankebanor och ångestladdade känslor,
de följer liksom med i mitt bagage.

Jag har alltid haft väldigt svårt att veta hur jag ska få ihop allt
livet är ett stort puzzel och det finns så många bitar som ska passa
jag har aldrig varit särskilt bra på struktur
det är nog därför det lätt blir kaos i mitt lilla huvud.

Kommentarer
Från; Milla

åh gud så fint ida. jeg blir varm i hjertet og kroppen. du skriver så fint og dine bilder er så vakre. DU er fin.



/ tuuusen takk søte du. jeg skulle ønske brillene mine var magiske. det hadde vært fantastisk å kunne bli en annen avogtil :)

2010-09-03 / 11:40:17
URL: http://heroesandme.com/
Från; Elin

Du skriver så otroligt fint, Ida! Jag gillar att läsa din blogg och veta att man alltid möts av genomtänkta ord & fraser här.

2010-09-03 / 13:26:13
URL: http://eluaan.blogg.se/
Från; Frida

ååh fint. tack :)

2010-09-03 / 17:50:42
URL: http://phbyfr.blogg.se/
Från; linnea

Hej I&J:) Ni verkar ha det underbart där nere, är så glad för eran skull! men saknar er galet mycket<3

Njut av sommar värmen Ida!! här hemma är det galet kallt för att vara september tycker jag, sommaren bara försvann, tror sista gången jag badade i år var när vi var hela familjen plus flick- och pojkvänner i tortuna gropen! puss&kram linnea

2010-09-03 / 18:04:44
Från; Ida

Svar till Linnea: Hej sötnos. Det är jättefint här, jag saknar er med, ni får komma ner innan det blir höst här också, men det dröjer nog till mitten av oktober iaf. Jag hoppas ni kommer snart, så vi kan dela vår upplevelse med er för åtminstone ett litet tag :)



Tråkigt att det inte blev fler dopp efter det, vi badar lite då och då, det är väldigt härligt i vattnet här och du skulle kunna guppa omkring i din simring i vågorna :) Hoppas du mår bra. Många kramar från oss båda.

2010-09-03 / 19:09:28
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback