Livet just nu



Jag har dragit av mig strumpbyxorna och bh:n och krypigt ihop med datorn och en kopp citron- och ingefärste i soffan. Den här onsdagen har jag spenderat på det ena caféet efter det andra och studerat magiska sagoteman i bland annat berättelsen om Narnia och diskuterat vampyrfenomenet med mina vapendragare inför veckans läslogg. Allting flyter på som det ska… till och med nätterna har lugnat ner sig lite grann.

Kameran ligger dock och dammar igen någonstans, men kreativiteten har hittat till de tomma skrivytorna i Word istället. Jag försöker skriva så mycket jag hinner för att ha någonting att skicka in som textprov till skrivarlinjen. Kanske dyker det upp en ren och skär kärlekshistoria här inom kort… jag hoppas på det!

Kommentarer
Från; HANNAH

fint

2011-04-07 / 08:49:45
URL: http://coffeeworld.spotlife.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback