Så länge fötterna bär

Inatt somnade jag med ångest i bröstet igen. Det är en känsla som sitter i sig. Som aldrig försvinner. Hur fint livet än är. Jag kan inte sluta tänka på hur många timmar av mitt liv som försvinner i grubblerier och ångest...

Hur som helst så har de senaste dagarna varit väldigt fina. Torsdagskvällen slutade med konstutställning med tjejerna och några öl. Det visade sig att illustratören var en gammal vän till Vanessa och bilderna var väldigt inspirerande. Tyckte jag. I fredags blev de en efterlängtad shoppingrunda i centrum. Jag fick med mig några shoppingkassar hem med en del billiga kap. Bland annat ett par chinos, en blus och en röd kjol. Kvällen spenderades i soffan med sushi och glass framför Slumdog Millionaire.

Idag blev den en lång sovmorgon, frukost i lugn och ro och efter det knöt vi på oss walkingskorna och började gå i riktning mot hamnen. Vi promenerade i vårvärmen längst passeig San Joan, stannade en stund i parken och njöt av de varma solstrålarna och fortsatte förbi hamnen. Avslutningsvis fikade vi på Fraggi och tog metron tillbaka med trötta fötter. Ikväll står Jonathan för maten och jag har landat i soffan.

Kommentarer
Från; Camilla

Vilka mysiga bilder!

2011-02-06 / 12:06:25
URL: http://newcontent.blogg,se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback