Jag har frihet i blicken, precis som du

Jag skickade precis in sista uppgiften i barn- och ungdomslitteratur efter att ha suttit uppe till klockan fyra i natt och analyserat ungdomsbokens utveckling samt några guldkorn från den nutida ungdomslitteraturen. Nu har jag bara en liten komplettering från en tidigare uppgift kvar att skicka in samt hemtentamen i skräck och romantik-kursen. Känslan av att ligga i fas känns otroligt befriande och nu har jag gott om tid till deadline. Efter den tolfte är den här terminens kurser äntligen ur världen och jag kan ta sommarlov med gott samvete. Sen att jag antagligen kommer att läsa en eller två kurser under sommarlovet, är en annan sak.



Nu har jag precis duschat och sitter och väntar på att vårt sushiställe ska öppna. Sen tänker jag ägna hela kvällen framför photoshop. Så det så.

Kommentarer
Från; Sandra

Bra jobbat! :) Du ser, du klarar ju mer än du tror.

2011-06-01 / 18:52:24
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Från; Lena

Instämmer med Sandra. Du fixar allt du vill. Jättekram!

2011-06-02 / 14:37:44
Från; Jasmine

Kanonfin bild! <3

Kram

2011-06-03 / 22:47:22
URL: http://rosanatt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback