Jag har sett ljusen slockna där utanför



04.24
Stolthet och Fördom
slocknade precis på tv-rutan. Det är mörkt och kylskåpet surrar. Men tystnaden är behaglig. Jag antar att ni precis kommit hem från midsommarfesten eller drömmer om er blivande man. Själv sitter jag uppe. Vi har lyckats vända på dygnet på tok för mycket den senaste tiden. Det är inte okej att gå upp klockan tre på eftermiddagen och inte kunna somna förrän klockan fem, halv sex på morgonen. Jag har sett ljuset släckas i lägenhet efter lägenhet här omkring. Nu återstår bara vår.


09.45
God morgon. Jag känner mig som en zombie, men huvudsaken är att vi är uppe. Förhoppningsvis kan vi gå och lägga oss lite tidigare i kväll. Nu ska jag hoppa in i duschen och se om jag kan få ordning på den här dagen. Veronica Maggio går varm i högtalarna, så det ska nog gå bra.
Vi hörs.

Kommentarer
Från; Malin

Gud så fin blogg du har och du tar väldigt fina bilder!! :D

2011-06-25 / 17:39:58
URL: http://summershadow.blogg.se/
Från; PICTUURESTYLE

SV: Åh så kul :') Tack så mycket, snälla du :)

2011-06-25 / 19:26:09
URL: http://pictuurestyle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback