Om bristande energi och wok i sängen en fredagskväll

Utkast; 14.22:
Solstrålarna bryts vackert genom våra röda gardiner och färgar väggarna i en gulröd nyans. Jag ligger i bäddsoffan och tittar på film. Bonnie and Clyde. För att sedan kunna skriva veckans diskussionsuppgift. Jag vill så mycket mer. Men min energi är som bortblåst idag...

Efter det har delete använts alldeles för flitigt och inlägg efter inlägg har hamnat i utkast-mappen. Jag har åtminstone lyckats skriva klart diskussionsinlägget, hackat lök och trollat undan disken idag. Nu ska vi äta vår sedvänliga wok och titta på nån film som vi antagligen redan sett hundra gånger om (i brist på nya filmer på hårddisken). Vi ses imorgon helt enkelt (det här leder ändå ingenstans).

Kommentarer
Från; clara

du skriver så vackert. allt.

2011-03-05 / 11:48:38
URL: http://claraeneqvist.devote.se
Från; Jasmine

Att trolla bort disken - tänk om det kunde vara så lätt! En annan står där med diskborsten i högst hugg och kämpar med ingrodda matrester.



Svar: Du inspirerar alltid mig, det måste du ta åt dig av. Dina texter är fantastiska, jag önskar att jag kunde skriva minst lika bra.

Dina ord är mycket värdefulla för mig. Glad at du gillar det jag skriver. Då blir jag stolt.



Kram

2011-03-06 / 00:44:17
URL: http://rosanatt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback