Det blir inte bättre än så här, just nu

– Internet fungerar sämre än vanligt och jag kan inte ens minnas när vi hade en stabil internetuppkoppling senast. Hej, tokig var förnamnet.
– Jag känner mig allmänt nere.
– Gör inget annat än läser om dagarna och känner mig meningslös.
– Tänker att det var evigheter sedan vi träffade någon.
– Jag känner äntligen igen mig själv, i mörkt hår. Inte så tokigt, trots allt.
– Det jobbiga med att gå barbent är att man hela tiden måste tänka på att raka benen. Vilket jag verkligen inte orkar just nu.
– Jag och Jonathan har varit tillsammans i sammanlagt 69 månader idag. Det är lite fint om man tänker efter, trots att jag slutat skriva upp månadsdagarna i kalendern för längesen.
– Jag har skavsår på båda fötterna, men skulle mycket hellre gå än att ta metron. Damn you, Bballerinasandaler.
– Ska vi äta tortellini eller falafel?
– Skulle mer än gärna äga en scanner just nu, så att jag kunde visa upp några av bilderna som vi framkallade igår. Inte världens bästa resultat, men övning ger färdighet, right?

 

Det blir nog till att äta falafel, trotsa skavsåren och promenera till Plaça Catalunya med Vanessa, och stötta demonstranterna som campar i protest mot den dåliga demokratin i Spanien och förhoppningsvis dricka en öl på det. Dags att rycka upp sig…


Kommentarer
Från; sofia, en blogg om allt !

Vill du bli dagens blogg? Tryck på länken för att vara med! :) http://sofiaaerikssonn.blogg.se/2011/may/dagens-blogg.html#comment

2011-05-19 / 14:33:40
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/
Från; Claudia

Ja, inte kul när internet krånglar...

Från; Jasmine

Oj, va' länge du och Jonathan har varit tillsammans. Gulligt! Hur träffades ni?



Behåll din positiva attityd. ;)



Kram

2011-05-19 / 17:55:07
URL: http://rosanatt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback